diff --git a/community_server_rules.md b/community_server_rules.md index 9de86ef..6945d9c 100644 --- a/community_server_rules.md +++ b/community_server_rules.md @@ -15,7 +15,7 @@ Definicje: - progress - ścieżka postępu w grze, w której gracz może zdobywać coraz bardziej zaawansowane i ulepszone przedmioty - serwer - oprogramowanie uruchomione na komputerze z możliwością działania instancji multiplayer gry - gracz - użytkownik, który ma możliwość uruchomienia gry, i połączenia się z serwerem -- host - użytkownik lub gracz, który udostępnia swoje zasoby komputera lub innego serwera w celu umożliwienia działania serwera gry +- host - użytkownik lub gracz, który udostępnia swoje zasoby komputera lub innego urządzenia umożliwiającego na uruchomienie serwera w celu umożliwienia działania serwera gry - społeczność serwera - użytkownicy którzy są graczami, i dołączyli przynajmniej raz na serwer - grupa - ścisła współpraca między graczami kończąca się na bardzo równym progresie graczy wchodzących w skład. @@ -47,7 +47,7 @@ Jeśli gra umożliwia zajmywanie terenu, nie nadużywaj błędów które są zwi między innymi błędy typu możliwość budowania w zajętym terenie, możliwość kradnięcia przedmiotów. Wszelkie inne błędy, które są zawarte w grze, mogą być nadużywane -pod warunkiem,że nie łamią wyżej wymienionych punktów, +pod warunkiem, że nie łamią wyżej wymienionych punktów, oraz nie burzą rozgrywki dla innych. Będąc w grupie i opuszczając grupę, masz obowiązek zostawić wystarczającą ilość przedmiotów, żeby innym członkom grupy nie spadł progres.